Minggu, 18 Desember 2011

Air Mata Cintaku

Kasih Seandainya kau mengerti akan keperitan dihati ini alangkah bahagianya hidupku..

Aku tidak dapat menahan sebak di dada sehingga air mata ku jatuh setiap kali hatiku disakiti

Tidak terniat hati ini untuk menitiskan air mata ini di hadapanmu tapi

hanya itu sahaja yg memberiku ketenangan

ketika air mataku jatuh di situlah rasa sakit yg amat sangat di dalam hati

Kasih Mengapa kah engkau sanggup membohongi diriku sedangkan aku sudah menjadi sebahagiaan dalam hidupmu

Tidak kah kau pernah rasa belas kasihan terhadap diriku setiap

setiapkali air mataku mengalir dihadapanmu

Seandainya aku bisa menahan air mata ini tidak sesekali aku mengeluarkannya di saat kita bersama kejujuranmu yang aku pinta

kasih Siapa aku dalam dirimu sehingga sanggup melihatku menderita kerana pembohonganmu..

sampai bila iaakan berakhir

kasih Jika kau sayang dan cinta padaku tunjukkan kepada aku yg kau benar-benar mencintaiku agar aku bisa mencintaimu dgn sepenuh hati

Kasihanilah diriku,

kasihanilah hatiku dan kasihanilah air mataku ini kerana aku sudah tidak sanggup menahan penderitaan..

puisi ini karya : nazlie abadi

Tidak ada komentar:

Posting Komentar